Apr 3, 2010

bersiar2...di Bukit Fraser Pahang... percutian ketiga 2010

TaNpA KeBeRAnIaN iMpiAN tIdAk AKaN jAdI kENyAtAaN



 
26 mac ari tu.aku ke Bukit Faser Pahang. lama dah 


sebenarnya plan nk g naik kesitu. tapi masing2 sibuk ngan keje ngan hal2 diri sendiri so aasyik tertunda je lah.

aku sendiri pun memang x penah sekali pun jejak kan kaki kat tempat tu.Memang selalu berangan nk g kesitu. Sbb tengok view kat majalah n tv macam menarik je.




Bukit Fraser ni sebenarnya lebih sesuai untuk yg nak berhoneymoon je.sbb suasana tenang n segar je. maklumlah atas bukit kan so bila menjelang malam tu sejuk lah n berkabus lagi. malam je dah sunyi sepi xde dengar bunyi enjin2 kenderaan. untuk yg nk mencari ilham n tenagkan jiwa memang sesuai ke sini.

Tapi kalau yg macam aku ni..rasa nya boleh datang pagi n balik petang lah.x yah lah berangan nak bermalam ke ape kan..kalau bermalam sure jiwa kacau sbb xde tempat nk shooping.




malam je dah macam pekan mati..lalu ke nak dok dalam bilik je.ape kes kan.

tempat nya not bad ok kalau nk merakam memori.reka bentuk banggunan ala2 inggeris gitu. memang chantik.





sape2 yg teringin nk merasa ketenangan sila2 lah naik ke bukit fraser ni. tapi bagi aku cukup lah sekali.. sekadar merasa bak kata org.

                            

No comments: